wtorek, 30 lipca 2013

ABT

Z angielskiego Abdominal, Buttocks, Thighs, czyli brzuch, pośladki, biodra. Są to ćwiczenia, które pozwalają wyrzeźbić właśnie te partie ciała. Zajęcia wpływają na kształtowanie oraz siłę mięśni oraz spalanie tkanki tłuszczowej.
ABT są to zajęcia o średniej intensywności, polegające na wielokrotnym powtarzaniu ćwiczeń. Atakują miejsca, w których najczęściej pojawia się cellulit, dzięki czemu można w połączeniu z pielęgnacją i dobrą dietą go zniwelować. W czasie ćwiczeń używałam ciężarków, gumy oraz maty. Bardzo ważne jest przy nich zwrócić uwagę na poprawność oraz technikę wykonywanych ćwiczeń. Zajęcia nie posiadają jakieś określonej choreografii, jednak są spokojne i statyczne, dlatego też są polecane dla osób, które dopiero co rozpoczynają przygodę z ćwiczeniami lub dla tych, które chcą się skupić na dolnych partiach ciała. Trening nie jest obciążający, ale w czasie brzuszków trzeba pamiętać o bezpieczeństwie swojego karku. Ćwiczenia są wykonywane ze średnią intensywnością.
Na początku jest 10-15 minut rozgrzewki, w trakcie której wykonywane są proste kroki i która jest prowadzona w umiarkowanym tempie. Główna część wykonywana jest w pozycji leżenia bądź siadu, bądź klęku podpartego. Trwa ona 30 minut. Na zakończenie wprowadza się ćwiczenia rozluźniające.

Ja ABT miałam połączone z Body Shape, które opisałam w poprzednim poście. Rozgrzewka trwała co te 10-15minut, następnie pół godziny były podzielone na dwie części. Pierwsza była prowadzona intensywniej co miało zaznaczyć obecność Body Shape, a druga jako ABT, ćwiczona na dolne partie ciała. Następnie ćwiczenia rozluźniające. Całość dawała niezły wycisk, choć bardziej męczyły mnie ćwiczenia z Body Shape, jako że były według mnie bardziej wymagające.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz