poniedziałek, 15 lipca 2013

30 dni z Mel B + boczki Tiffany

Ja wiem, że już uczestniczę w jednym wyzwaniu na boczki z filmikiem tym co w tym wyzwaniu, ale postanowiłam, że skoro w połowie tego pierwszego widzę nikłe efekty to czemu nie wziąć się za to drugie wyzwanie? I tak zapisałam się jeszcze do tego drugie, co prawda podobnego, ale nie do końca.

Wyzwanie jest również na boczki, ale i nie tylko. Filmik z Tiffany jest co drugi dzień, natomiast Mel B. jest codziennie oprócz niedziel kiedy to sobie odpoczywamy. Ja będę robiła tak, że kiedy wyzwania będą mi się pokrywać, to drugie (o którym teraz piszę) będę robiła w południe, a tamto pierwsze i moje zwykłe miesięczne ćwiczenia wieczorem. Może coś z tego będzie!

Zestaw ćwiczeń z Mel B.
Rozgrzewka:
Brzuch bądź ABS (do wyboru):

Pośladki:
Nogi:
Rozciąganie:

I co drugi dzień dodajemy przedstawiony już u mnie na blogu filmik z boczkami z Tiffany:

Dokładny plan:
(kliknij aby powiększyć)

Link do wydarzenia na facebooku jest TUTAJ

Ja już jestem po pierwszym dniu. Dodatkowo półtorej godziny temu wróciłam z Body Shape + ABT. Czuję, że jutro będą niezłe zakwasy, ale jestem szczęśliwa, bo endrofinki we mnie szaleją, a ja pomimo tego, że spaliłam mnóstwo kalorii i dałam z siebie nie 100%, a 200% to wciąż mam w sobie energię!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz