poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wyzwaniowy misz masz

Pewnie uznacie, że mój blog jest sponsorowany przez profile, które organizują takie wyzwania, aby zdobyć jak najwięcej uczestników. Nie! To nie tak! Przez cały weekend zabierałam się za napisanie innego posta niż wyzwanie, jednak miałam trochę na głowie i tak weekend przeleciał. Teraz piszę go na szybko, bo zaraz się zabieram za ćwiczenie pierwszego dnia, dlatego chciałam wam szybko pokazać co to za nowe wyzwanie.
W każdym dniu mamy rozgrzewkę przed i po. W kalendarzu są określone, która literka w który dzień. Właściwie to poniedziałek zawsze będzie literką A, a wtorek B. Literki to playlisty na youtubie stworzonym przez organizatorkę.
Wszystkie linki będą podlinkowane. Niestety nie umiem wstawić całej playlisty jako filmiku na youtubie.

Rozgrzewka przed, rozciąganie po
Dzień A
Dzień B
Dzień C
Dzień D
Dzień E
Dzień F
Dzień G

Dokładny plan:
Link do wydarzenia na facebooku znajdziecie TUTAJ

Może wy macie pomysły jakie posty mogłyby się pojawić na moim blogu? Mam w planach zrobienie listy 5 ulubionych kanałów fitness na youtubie oraz pokazanie na razie małej sportowej garderoby. Jednak to wciąż mało, dlatego za każde pomysły dziękuję!

3 komentarze:

  1. Te wzywanie jest super. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. już gdzieś widziałam wzmianki o tym wyzwaniu, jestem ciekawa listy 5 ulubionych kanałów fitness na youtubie

    OdpowiedzUsuń
  3. Również biorę udział w tym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń