piątek, 23 sierpnia 2013

Trochę koloru

Dodaję obiecany przeze mnie post pokazujący zawartość mojej małej szuflady z rzeczami na fitness. Jest ich już trochę, najwięcej bluzek (jak zawsze u mnie). Trochę koloru też się wkradło, ale chcę wnieść jeszcze więcej. Marzy mi się aktualnie jakiś stanik sportowy w bardzo żywym kolorze. I jaskrawa bluza! Planuję jeszcze dodać posta o moim małym sprzęcie domowym, który pozwala utrzymywać mi sylwetkę.
 Jeszcze się mieści! W górnym lewym rogu są spodnie, w prawym stanik sportowy, a pod nim legginsy i zwykłe białe topy, w których ćwiczę w domu.
 Stanik sportowy kupiony w Tchibo wraz z białą i błętkitną bluzką. Czerwona i żółta kupiona w Diverse.
Wszystkie bluzki zakupione w Lidlu.
Czarne krótkie spodenki i niebieskie 3/4 z Lidla. Szare z pasem ściągajcym na brzuchu z Decathlonu.

Buty w których najczęściej biegam z Decathlonu.

Oraz dwa zdjęcia, na których miałam te ubrania. Przed fitnessem. (brak makijażu najlepszy!)

A taką szafę chciałabym kiedyś mieć. Tyle kolorów!
Zapraszam was również do wzięcia udziału w niedzielnym maratonie treningowym blogerek! Ja już się zgłosiłam. Teraz czas na was!

10 komentarzy:

  1. Taka neonowa kolekcja to jest coś! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty ładna jesteś ! Śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolorowe ciuchy do ćwiczeń, a gdy mam na sobie coś nowego co właśnie upolowałam daje z siebie 200% :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te wszystkie buty to moje marzenieee!
    masz śliczny kolor włosów, naturalne? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się muszę wyposażyć w jakieś ciuchy do ćwiczeń.;) I te buty nike są przeee.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo się tego uzbierało :) Też lubię takie kolorowe ciuchy do ćwiczeń.

    Ps. Masz niesamowity kolor oczu. Jeszcze powiedz, że to nie soczewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczo wyglądasz! czekam na relację z maratonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uroczo wyglądasz! czekam na relację z maratonu, jestem ciekawa Twojej opinii ;)

    OdpowiedzUsuń