wtorek, 1 kwietnia 2014

Kwiecień - Rzeźbienie ramion

W zeszłym miesiącu było spokojnie, teraz chcę dodać trochę ciężarków i popracować nad ramionami. Trochę odstrasza mi ich wygląd. Nigdy na nie nie narzekałam, ale ostatnio jak spojrzałam w lustro się przeraziłam. Wiem, że szybko wrócą do dawnej formy więc ten miesiąc spędzę pracując nad nimi.

Jaki plan na ten tydzień?:
6 razy w tygodniu: ćwiczenia na rzeźbienie ramion:


(mój skaner mnie dziś nie lubi, Super Linia, październik 2012, nr 10)
skakanka, tutaj może być różnie. Na razie kolano mnie nie boli, ale jak znów zacznie sprawiać mi problem to będę skakać co drugi dzień, jak w marcu. Dodatkowo jeśli chodzi o skakankę to biorę udział w Skakance po Ameryce Łacińskiej. Zdecydowałam się, bo uwielbiam Amerykę Łacińską i chciałabym kiedyś ją całą zwiedzić.
hula hop
kręciołek, nie wiem jak specjalistycznie się nazywa to kółko, ale tak ono wygląda:

Dieta: Dopiero po świętach przechodzę z całą rodziną na dietę turbo, o której pisałam tutaj. Do tego czasu będę odżywiać się zdrowo. Na śniadanie twarożek z warzywami, płatki z owocami, kanapki z chleba pełnoziarnistego, jajecznice bądź inne owsianki. Drugie śniadanie to zazwyczaj będzie owoc bądź jogurt, albo mała kanapka pełnoziarnista. Obiad taki jak cała rodzina. A kolacja też owoc bądź jogurt.

Pielęgnacja: tu największa zmiana. Zamówiłam z koleżanką bańki chińskie, teraz czekamy aż przyjdą. Mam olejki (i to dwa, bo jednego nie umiałam znaleźć, a jak już znalazłam to postanowiłam kupić). Będę nimi masować również co drugi dzień. W resztę dni będzie balsam z Eveline, będę go wmasowywać innym masażerem, gdy kupię i peeling z Lirene. A do biustu masło ujędrniające z Ziaji.

Motywacja na ten miesiąc:
(www.motywujemy24.pl ostatnio moja ulubiona strona)
Wiem, że w tym miesiącu nie zwracam uwagi na brzuch, ale skakanka + hula hop + kręciołek + zdrowa dieta powinny mnie trochę przybliżyć do takiego brzucha.

1 komentarz:

  1. Ćwiczenie jednej partii mięśniowej codziennie przez 6 dni nie jest dobrym pomysłem, ponieważ mięśnie nie mają czasu na regenerację, która jest tak samo ważna jak sam trening :)

    A skakankę uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń