piątek, 4 kwietnia 2014

Banany z sosem malinowym.

Dziś mam dzień odpoczynku, więc jako, że mam trochę wolnego czasu dzięki temu dodaję kolejny post. Robiłam te banany na swoje urodziny, jako taki deser. Jak dla mnie o wiele zdrowsze od jakiś tam ciast i ciasteczek. A że banany uwielbiam, maliny również to czemu nie połączyć tego razem? Ja bardzo mało rozmroziłam maliny więc jak je już zmiksowałam to miałam cudowny sorbet.

Składniki:
4 banany
1 łyżka oliwy
1 łyżka masła
1 łyżka cukru
5 łyżek mleczka kokosowego
50 dag mrożonych malin
15 dag cukru pudru

Sposób przygotowania:
Maliny zasypać cukrem pudrem, a gdy trochę rozmarzną, zmiksować. Banany obrać, przekroić wzdłuż na pół. Na patelni rozgrzać oliwę z masłem, włożyć banany, posypać cukrem i smażyć 3 minuty. Dodać mleczko kokosowe i dusić około minuty. Polać sosem malinowym.

1 komentarz:

  1. *,* banany i maliny to to, co lubię najbardziej! świetny przepis :)

    OdpowiedzUsuń