poniedziałek, 16 września 2013

Babeczka mikrofalowa

Za przepis dziękuję Maggie, która juz wcześniej wstawiła tą babeczkę. Powiem szczerze, że na początku podchodziłam sceptycznie do smaku, ale na szczęście żadne moje obawy się nie sprawdziły. Zrobiłam z bananem, ale można dodać również i inne owoce/dodatki. Ja to myślę, że do następnej babeczki wkroję sobie dwie pokrojone w kosteczki kostki gorzkiej czekolady, albo wsypię łyżeczke kakaa. Jak dla mnie połączenie bananu z czekoladą to najlepsze połączenie jakie może istnieć z bananem. Wiadomo, że wtedy taka babeczka będzie bardziej kaloryczna, ale co to będzie za smak!

Składniki:
jajko
3 łyżki płatków owsianych
banan

Sposób przygotowania:
Do kubka wsypujemy płatki owsiane, dodajemy jajko i dokładnie mieszamy. Dodajemy banana. Wstawiamy do mikrofalówki na dwie minuty.

Mi się z kubka babeczki wyciągać nie chciało. Teraz szykuję się na fitness! Wy też ćwiczcie ładnie i trzymajcie się ciepło. U mnie mróz i deszcz. Czyli wchodzimy w pogodę, której nienawidzę.

1 komentarz:

  1. Trochę mnie ten przepis przeraża, ale jednocześnie pociąga. W sensie, nie bardzo lubię jajka, nie mówiąc już o mieszaniu go z innymi produktami. Mimo tego, wydaje mi się, że może to być bardzo dobre śniadanie czy też przekąska, więc myślę, że jednak tego spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń