niedziela, 8 września 2013

Treningowe ABC

Tak jak obiecałam, jeszcze przed egzaminem poprawkowym dodaje wam ćwiczenia, które wykonuję w tym miesiącu. Wybaczcie za jakość, jednak skanera nie posiadam, ale jak się naciśnie powiększenie, albo da aby otworzyć w nowej karcie to powinno być bardziej widoczne. Uchwyciłam przy okazji kawałek znienawidzonych przeze mnie dat.
Na razie ćwiczę każde ćwiczenie po razie. 40sek ćwiczę, 10sek odpoczynku. Dopiero jak kupię sobie step będę ćwiczyć dwa ćwiczenia po cztery razem, a dopiero potem trzy kolejne po razie.
(happy, nr 5, wrzesień 2012)

A teraz znów wracam do łóżka z plikiem notatek, płacząc w poduszkę, że zaraz zwariuję i mam już dość. Jeszcze trochę! We wtorek w południe będę już po wszystkim. Mam nadzieję, że po wszystkim będzie na + i że wrócę do domu ze stepem oraz z miłą informacją, którą się z wami podzielę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz