poniedziałek, 11 czerwca 2012

Surówka z selera

Kto nie zna sławnej, od dzieciństwa surówki marchewki z jabłkiem? Postanowiłam ją trochę przerobić, dodając do niej selera. Orzeźwiająca, dobra do codziennego obiadu.
Powoli muszę zacząć odchodzić od drinków w każdej notce. Mam trochę przepisów na zapas. Kiedy będzie punkt krytyczny i nie będzie mi się chciało mi nic gotować, piec, robić (a że mam wakacje to pewnie szybko to nie nadejdzie), to wtedy to wykorzystam. A jak na razie to będę to dodawała powoli. Z czasem wszystko się tu pojawi. Nie martwcie się o to.

Składniki:
20dag selera
20dag jabłek
20dag marchewki
sok ze świeżej cytryny
2łyżki oleju
cukier
sól

Sposób przygotowania:
Obrany i umyty seler zetrzeć na średnich otworach tarki, jabłka i marchewkę na dużych. Przyprawić solą, cukrem, sokiem z cytryny i wymieszać z olejem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz