piątek, 27 lipca 2012

Kokosowy raj

Dawno nic nie pisałam. Po prostu w weekend wyjechałam do Warszawy, a przed jakoś nie znalazłam czasu, albo po prostu byłam za leniwa. Powoli mi się kończą przepisy na zapasie, więc trzeba będzie coś ugotować. Mam ochotę upiec babeczki, więc może w przyszłym tygodniu się skuszę.
Z przepołowieniem kokosa miałam dość spore problemy. Na całe szczęście na pomoc przyszedł mój tato i jego garażowe imadło. Z owocu samego chciałam zrobić wiórki kokosowe, ale chyba źle coś zrobiłam, bo mi skwaśniały.

Składniki:
100ml świeżego soku kokosowego
25ml białego rumu
25ml morelowej brandy
25ml mleka kosowoego
pokruszone kostki lodu

Sposób przygotowania:
Cztery pierwsze składniki miksować przez około 5sekund w mikserze. Podawać w łupinie orzecha kokosowego, pić przez słomkę.

4 komentarze:

  1. a mogłabyś przyjść do mojej kuchni i zrobić to cudo...:)? Bo znając mnie, składniki wylądowały by na podłodze, zamiast w mikserze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubóstwiam wszystko, co kokosowe! :)

    OdpowiedzUsuń