sobota, 4 sierpnia 2012

Xuxu margarita

Każdy kto choć raz pił klasyczną margaritę, wie, że ten drink jest dość mocny i może nieźle namieszać w głowie. Piłam, zrobiłam sama, jednak w momencie próby zrobienia pierwszego zdjęcia na bloga, bateria w aparacie mi padła. Ale za to mam zdjęcia tej oto margarity. Mniej mocniej i o wiele słodszej wersji. Uwielbiam likier truskawkowy. Co tu dużo mówić? Jak dla mnie jeden z lepszych drinków. Wpisuję go na listę "Moje ulubione drinki" i z całego serca polecam zrobienie go wam.

Składniki:
100ml likieru truskawkowego
40ml tequili
10ml soku z cytryny
kostki lodu
cukier
truskawka

Sposób przygotowania:
Wszystkie płynne składniki wstrząsnąć dokładnie w shakerze wraz z lodem. Przelać przez sitko barmańskie do kieliszka od margarity, którego wcześniej oprószamy brzegi cukrem. Udekorować truskawką.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam margaritę truskawkową :) Mmmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli tak smakuje jak wygląda to na pewno i ja bym go polubiła:D

    OdpowiedzUsuń