poniedziałek, 28 maja 2012

Eden

Wybaczcie za tak długą nieobecność. Niestety mój internet postanowił się zbuntować na samym początku moich najdłuższych w życiu wakacji, wiec nie miałam jak dodawać żadnego posta. Mam kilka przepisów do nadrobienia. Oczywiście więcej drinków - jak zawsze. Ale znajduje się tez coś innego. Również będzie więcej potraw na obiad, jak i gofry planuję zrobić w przyszłym tygodniu, wiec tez się pojawią. Długie wakacje, więc i dużo gotowania. Mam kilka planów do zrealizowania. Więc czekajcie na dużo nowych, świeżych i mam nadzieję, że przepysznych pomysłów! Jest dobrze!

Składniki:
40ml wódki
5ml blue curacao
45ml soku pomarańczowego
5ml soku z marakui
5ml soku z cytryny

Sposób przygotowania:
Wszystkie składniki wlać do szklanki. Dodać kostki lodu. Wymieszać. Do ozdoby można udekorować plasterkiem cytryny.

1 komentarz: