niedziela, 1 czerwca 2014

Czerwiec: jędrne ramiona.

Sesja, sesja, sesja. Wciąż sesja! Na stałe wracam od 18.06. Teraz zostawiam was z moim nowym celem i nowym zestawem ćwiczeń na ten miesiąc. Znów ramiona. Jakoś bardziej ostatnio zwracam na nie uwagę i zauważam, że nie podobają mi się tak jak wcześniej, więc czas z nimi coś zrobić.

Jaki plan na ten tydzień?:
6 razy w tygodniu: skakanka (jak znów kolano da o sobie znać to będę skakać tylko w środy), hula hop, kręciołek, agrafka, podciąganie
3 razy w tygodniu: ćwiczenia na ramiona.
Trening w poniedziałek, środę i piątek.
I tydzień: jedna seria po 12 powtórzeń z 1kg
II tydzień: dwie serie po 12 powtórzeń z gryfem, który waży 1,75kg
III tydzień: dwie serie po 16 powtórzeń z dodatkowym 0,5kg do gryfu
IV tydzień: trzy serie po 16 powtórzeń z obciążeniem jak w III tygodniu


(Vita, nr 5(164), maj 2012)
Dieta: będę jadła więcej warzyw i dużo chudego białka
Pielęgnacja: wciąż wierna bańkom chińskim. Dodatkowo peeling i balsam ujędrniający.
Motywacja na ten miesiąc: 
Mimo, że w tym tygodniu zwracam bardziej uwagę na ramiona, to i tak marzy mi się taki brzuch.

2 komentarze:

  1. Super cwiczenia, a jaki balsam stosujesz? Polecam szczerze z kolagenem i kwasem hialuronowym :)

    OdpowiedzUsuń