środa, 23 października 2013

Top 5 kanałów na youtubie

Na samym początku chciałabym was przeprosić za tak długi brak odzewu z mojej strony. Przez cały poprzedni tydzień zawiesiłam działalność w fitnessie. Miałam dość poważne problemy z kolanem. W zeszłą niedzielę było na tyle źle, że nie umiałam ani zgiąć, ani wyprostować, a tym bardziej stanąć. Już jest lepiej. Odwiedziłam ortopedę, zrobiłam zdjęcia rentgenowskie i wszystko się okaże 4.11. Na razie jest lepiej, więc mam nadzieje, że tak już pozostanie.
A teraz obiecane top 5 kanałów na youtubie. Nie ma tak, że pokażę od bardziej ulubionego. Wszystkie są na równi jeśli chodzi o tą piątkę.

XHIT Daily - nie wiem co się stało ostatnio z uwielbianą przeze mnie Rebeccą-Louise i czemu ostatni filmik jest z tak dawna. Jeśli ktoś ma jakieś informację gdzie się przeniosła/czy zawiesiła swoją działalność youtubową byłabym wdzięczna za informację! Babka pomimo intensywnych treningów, ciągle dawała. Ja ledwo łapałam powietrze, a ta ciągle mówiła, mówiła, mówiła!

Fitappy 2 - jedna z najlepszych (według mnie) polskich youtuberek, która pokazuje tyle niesamowitych ćwiczeń, że każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego te widoki! Tylko pozazdrościć.

Tiffany Rothe - niech podniesie rękę dziewczyna, która nie zna (już nawet nie mówię o nie próbowaniu) słynnych boczków z Tiffany! Ale nie tylko z boczków jest ona znana. Uwielbiam jej kilkuminutowe rady. Do tego prowadzi również wersję hiszpańskojęzyczną, co również zasługuje na wielki plus, bo osobiście mogę się podszkolić trochę na uczelnię.

Blogilates - piękna dziewczyna z poczuciem humoru i zabawnymi filmikami (szczególnie trening psów powalił mnie na łopatki).Wielki plus za zdrowe przepisy, z których na pewno skorzystam i to niejednokrotnie, oraz za piosenkowe challengery.

Tone It Up - dwie piękne dziewczyny, z równie pięknymi widokami. Najczęściej przedstawiające się na tle plaży. Oj, ile bym dała aby znaleźć się na tej plaży i poćwiczyć razem z nimi! Całe szczęście, pomimo wydania płyt DVD z ćwiczeniami, nie zrezygnowały z udziały w youtubowym świecie.

2 komentarze: