niedziela, 16 września 2012

Tosty z mozzarellą

Wiem, że dawno mnie nie było, jednak długie przed studenckie wakacje nieźle mnie rozleniwiły, wiec nawet nie miałam siły wpisywać nic tutaj, siedziałam tylko z laptopem i grałam, grałam, grałam. Jak widać jestem strasznie podatna na uzależnienia od gier komputerowych, a jeśli jeszcze są to gry on-line i dużo moich znajomych, z którymi na co dzień nie mam jak się spotkać w nią gra, to już w ogóle. Ale już jestem, powoli wakacje dobiegają końca, więc wracam do mojego codziennego szkolnego rytuału.
A dzisiaj przedstawiam tosty, nie z żółtym serem, jak to uwielbiam sobie od czasu do czasu zjeść, a z mozzarellą. Nie w opiekaczu, a na patelni. Smakowo, owszem dobre, jednak nie zdradzę moich opiekanych z żółtym serem chlebków tostowych.

Składniki:
dwie kromki chleba tostowego
5dag mozzarelli
jajko
mleko
bułka tarta
oliwa

Sposób przygotowania:
Obkroić chleb naokoło. Ser pokroić w plastry, który wsadzić pomiędzy dwoma kromkami chleba. Oliwę rozgrzać na patelni. Jajko rozmącić, dodając łyżkę mleka, pozostałe mleko wlać do drugiej miseczki. Kanapkę zanurzyć w mleko, boki obtoczyć w bułce tartej, a następnie zanurzyć w jajku z mlekiem. Smażyć na gorącej oliwie z obu stron na złoty kolor.

1 komentarz: